Tuesday 11 June 2013

like a leaf goes to wherever the wind goes

I don't know what I feel in this 1 month
my daddy have passed away.. so many routinity must do.. n I don't have a time to remember bout our dad for so long..
for now, I still cant believe that HE is GONE.. :(

dad, do u know how I miss u,,

dad after saw the Glee's series today..i feelin so blue..
someday I think...are hard to loving a girl such Stella Tiurma Veronica Sihite?
why my friends so happy n looks easy to have a good relationship..n happy ending in marriage

I see..how Mr.Will Sue said to Emma (her wife) in their wedding..
"selama kamu menjadi dirimu sendiri,,dan selama km mengijinkanku untuk mencintaimu..aku akan menjadi pria yang paling bahagia untuk dirimu..

dan ak ingat bagaimana Emma mendatangkan seorang pastur dan berkata pada Sue di kelas..
tanpa perencanaan, tanpa pesta, tanpa gaun, tapi disini ada kau dan aku, cinta sejatiku...

wowww...begitu mudahnya...mungkin terasa begitu mudah ketika semua halangan yang "besar" telah terlewati bersama..

dan knp begitu sulitnya untuk kita? aku dan dia
kadang dy yakin seteguh Baja dan kemudian tiba2 meleleh,,,
dan knp aku seperti daun yang slalu menunggu kemana angin membawa aku pergi,,,

tp knp terkesan seolah2..aku tidak berharga..aku menggantungkan hidupku pada org lain..yang belum tentu menyadari kalo ak terus menunggunya.. :'(

sedihhh..tapi yasudahlah....we'll see..u must have ur destiny, Stella..not like now..

yeay,,I know..im understand..absolutely understand!

No comments:

Post a Comment